Iväg till första arbetsdagen!

Wow, vad jag är duktig som pallar att blogga nu!

Hursomhelst är det min första arbetsdag idag. Stephane ska dock vara med så jag hinner lära mig allt.

Sju på morgonen börjar jag, men då mest med att gå upp, ska strax hjälpa till att fixa i ordning barnen och få i dem frukost, men det hjälps både föräldrarna och jag till med. Plus att jag få frukost.

Efter det skjutsar jag dem till skolan, sen ska jag hälsa på franskläraren, åka till carrefour (typ som ica) och sedan till lunch med minstingen som inte får lunh i skolan. Sedan är jag ledig fram tills jag ska hämta dem från skolan.

Så länge jag inte åker vilse är det nog inga problem.

Jag är ledsen för bristen på bilder, de kommer, jag lovar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0