Lugn kväll!

Två av barnen hade kvartsamtal idag, dock skulle inte barnen vara med, men jag var ensam hemma med barnen ett par timmar i alla fall, medan föräldrarna var där.

Fördrev tiden med att titta på Ebba och Didrik, En serie som de verkligen älskar. Hann se fyra avsnitt faktiskt. Så nu kan jag hänga med i vad de pratar om.

http://gfx.aftonbladet.se/multimedia/archive/00343/00ebba_343071w.jpg


Den var lite rolig på sina ställen faktiskt. Men vääääldig 90-tal, haha. Återigen en nostalgitripp!

Dock är den från 1990, så då vqr jag bara två, men några delar kände man ju igen från sin barndom.

Efter middagen kände jag dock för att ta det lugnt, och hoppade ner i ett varmt bad. Oj vad skönt det var. Låg där riktigt länge. Kommer typ ta en timme innan russintårna försvinner!

Hällde i lite av min underbara kokos-dusch/badcreme från Yves Rocher också! Behövdes inte alls mycket för att få hel badrummet att dofta kokos. Det var som ett renande spa!

Hoppas att ni också haft en trevlig kväll!
Kommentarer
Postat av: Ida

svar: Haha ja visst är jag duktig! ;)

Jag förstår inte ens varför folk vill ha päls, jag tycker det ser hemskt ut! Då är det ju mycket bättre att pälsen sitter kvar på djuren istället för att göra stora pälsjackor till ryska lyxhustrur...

Jaha, är du Au-Pair! Är det roligt? Jag funderade på det efter gymnasiet men blev aldrig av.. Men du pratar bra franska eller..?

2008-01-31 @ 09:47:40
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Laaaarsson

ÅÅÅÅÅ EBBA OCH DIDRIK!!!!!!!!!!!!!!! SKitbra ju! När jag var lite nvar jag kär i han... ööö Mårten (tror jaghan hette) hahah skiiitsnygg

2008-01-31 @ 14:38:24
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Maria

Älskar!

2008-07-14 @ 21:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0