Phew!

Dagen är slut, och nu är jag ledig fram tills imorgon, Läxorna är klara också, så jag kan bara chilla hela kvällen.

Såå skönt!

Verkar som om det finns möjlighet till både inflyttningsfest och utgång och myskvällar i helgen, så jag kan välja och vraka i precis vad jag vill.

Det är så det ska vara!

Jag är skithungrig nu, så jag hoppas det är mat snart. Men det är det nog om jag får gissa.

Såg några delar av Bridge to Therabithia också, men dels var det på franska, vilket gjorde det ganska svårt att hänga med, och dels var jag tvungen att hämta Alex på basketen och lämna på fäktningen mitt i. Det tog en timme, så jag såg början och slutet.

Men den verkade ok faktiskt. Det är ju skaparna av Narnia som gjort den, och det märktes att den var lik narnia... Men ändå! Kanske är sevärd, speciellt med tanke på att det är en film jag kan se med barnen.

http://thecia.com.au/reviews/b/images/bridge-to-terabithia-5.jpg


Kommentarer
Postat av: Hillan

Jag kan tänka mig att det är en sevärd film.

2008-01-23 @ 21:44:50
URL: http://hillansplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0