Söndagen är här!

Åååh! Nu är internet sådär trögt igen, så jag knappt kan blogga. Igår kunde jag inte logga in alls. Jobbigt värre.

Man får ju bloggabstinens ju!

Det har varit en mycket trevlig, men väldigt lugn helg för min räkning.

Mamie har ju varit här, så jag har fått öva massor på min franska, men det är bara bra.

I fredags tog jag det bara lugnt. Vid niotiden åkte jag till Jenny, och tog med lite chips, och så chillade vi bara och tittade på några avsnitt av scrubs som hon har på sin dator. Mysigt och precis vad jag behövde.

Igår åkte jag och Jenny in till Paris för att shoppa lite. Fick mig en redig skörd faktiskt, mer exakt vad jag köpte kommer senare.

I fredags vågade jag också ringa till den okända Anna, vars nummer jag fått av hennes granne på skolgården, så snart ska jag in till stan och träffa henne för första gången, vilket jag tror kan bli mycket trevligt.

Först ska vi träffas vid svenska kyrkan och se vad som händer där, men det verkar som om de ska se "se upp för dårarna", som jag inte så gärna vill se, så då letar vi nog upp ett cafe eller så istället.

Problemet är dock att det är söndag idag, och att frankrike är ett katolskt land. Det innebär att nästan allt är stängt på söndagar, men nåt går ju alltid att hitta!
Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, eller hur =)

Dä låter som du har kommit in i allting där borta i frankrike nu..sköönt va? =)

2008-01-20 @ 21:00:50
URL: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0