Den svarta koftan

Nu ska ni berätta för mig om den här koftan är värd 20 euro.

image105

Den rödapilen pekar på där min rumpa slutar. Alltså längst ner på rumpan, eller längst upp på benet, om du så vill. Det gröna pilen pekar på där jag vill att den ska sluta. Vilket är precis innan slutet på rumpan.

image106

Jag vill även påpeka mina fina poser (jag är så jävla snygg), och att de ärligt talat var helt omedvetna.

Och att jag har på mig mina nya jeans (enbart på grund av att jag hade svarta innan, och då såg man inte koftan, och jag inte kände för att vara naken).

Och så vill jag be om ursäkt för att det tre gånger på raken har kommit inlägg om kläder och utseende. Skärpning mig. Hade jag gått in på min egen blogg just nu så hade jag skrattat ånfullt, eventuellt lämnat en anonym elak kommentar där det stod att jag såg tjock ut, och gått därifrån.

Haha, nä jag skulle inte lämna anonyma elaka kommentarer, men skrattet stämmer.

Ibland måste man få vara ytlig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0