En kväll ute!

Det är otroligt! Jag kan blogga! Helt fantastiskt. Kommer äntligen in på internet, även om det går skittrögt.

Var ute på krogen igår. Hade askul!

Drack en hel flaska vin på förfesten, sen drog vi vidare. Vi var sex tjejer som var ute. Och vi kom inte in.

Första gången när vi försökte sa vakten att vi var för fulla. Ingen av oss hade druckit på ett tag, och vi hade promenerat, så vi var verkligen inte så fulla. Andra gången kom vi inte in för att vi redan försökt en gång.

Men sedan så träffade vi några britter, italenare och tyskar utanför. Och det visade sig att ingen som inte var fransk kom in, för att de jäkla rasistvakterna var dumma i huvudet.

Två drog till truskel då, men det är värsta skabbstället, så vi ville inte följa med. Vi drog in på baren bredvid med italienarna och tyskarna istället. Det var en reggaebar som var rätt juste bortsett från att det var lite för många aspackade 50+are. Jag blev bjuden på öl av en av italienarna. Det var trevligt.

Kvart i sju imorse kom jag hem. Tog första bussen hem.

Även om det var misslyckat att vi inte kom in där vi ville så slutade det med en bra kväll. Jag hade kul!

Får se när jag kommer skriva igen, beror på hur bredbandet beter sig. Men jag hoppas på snart!


Kommentarer
Postat av: Hillan

Det låter som en jättekul kväll/natt. Kram

2008-03-01 @ 23:24:02
URL: http://musiclover.blogg.se
Postat av: Hillan

Det låter som en jättekul kväll/natt. Sorry, jag gav dig länken till min gamla blogg.
Kram

2008-03-01 @ 23:25:02
URL: http://hillansplace.blogg.se
Postat av: annie

hej du. haha. hur hamnade jag här? jag sökte på "ursäkt" på google. bland bilder. och hittade den där bananen. hahaha. sen fastnade jag lite och läste lite hit och dit här. hejhej. trevlig blogg. bor du i paris? plinghej/annie

2008-03-02 @ 13:49:45
URL: http://kapu-nukilik.blogspot.com
Postat av: Elin

Dä ä så stööörande när man inte kommer in..man har laddat för dä å sen tar dä stopp i dörren lixom :S

2008-03-02 @ 15:00:05
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: Laaarsson

hahah fan va bra Ingeborg!! Party hela natten!! och var du glad för ni kom till ett reageställe istället.. Det är ju UNDERBAAAART :D

Ja ska bli jäkla gött att flytta. Inte så nedrans kul att bo hemma hos sina föräldrar. Speciellt inte då när jag har bott själv 2 år innan det.. Känns lite misslyckat att behöva flytta hem haha Men så är det när man är dum och flyttar ihop med en kille...

2008-03-03 @ 10:28:58
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0