Fest i Paris!

Dags att börja göra mig i ordning för att åka in till Paris and party it up!

Först hem till Amie och föra lite, sen ska jag möta upp Jenny och lämna mina saker i studion, där vi ska bo i två nätter. Så vi behöver inte oroa oss för hur vi ska komma hem och grejjer, vi bor supercentralt.

Sen är det ut som gäller!

Vet inte när jag kommer kunna blogga nästa gång, kanske jättemycket, kanske inte alls. Kommer bara ha tillgång till internet via Jennys dator om det finns nån granne som man kan snylta på. Annars blir det tyst här.

Åh vad ni kommer sakna mig.

Glöm inte att lämna massa söta kommentarer i min frånvaro!
Kommentarer
Postat av: PaxY

Tja, mestadels berodde det på skolarbete, men även lite social samvaro och sådant... Vet inte om det är en legitim orsak att vara borta, men sånt händer, antar jag :P

Fest i Paris? Sweet! Ha så kul!

2008-03-06 @ 10:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0