Frånvaro gånger tusen!

Förklaring finns dock.

Hela lördagen låg jag och sov och var bakis. I fredags var vi först på nån liten gullig bar vid bastille, sen gick vi till La Perle, och sedan vidare till truskel. Jag gick hemifrån kvart i åtta på kvällen. Jag kom hem klockan åtta på morgonen. Det var en lång, men otrloligt rolig natt, men mycket alkohol.

En nuit blanche, kallas det här när man är ute hela natten.

Sedan på söndagen började datorn knepa sig. Suck. Men nu har jag fått igång det igen, även om det går trögt.

Men som tur är kommer Theo på torsdag kväll (tjoho!), så han ska få titta lite på den tänkte jag!

Både idag och i söndags var jag och kollade på bra filmer hos Jenny, så ni kan dessutom vänta er två recensioner. Men vilka filmer det är, det får bli en överraskning.
Kommentarer
Postat av: Laaarsson

Fasen va du röjjer då ! jag är så stolt över dej Ingeborg!! ;)
jag såg en recenstion på tv om den där depp-filmen. verkar rätt bra, för jag gillar ju blod haha får la se den nu när duskrivet så om den.. Dock hatar jag musikalshitt så jag undrar hu det kommer gå hehe

HAR DU ALDRIG SOLAT SOLARIE KVINNA?!
Jösses, gör det. Jättehääärligt! och man blir så mycket snyggare! otroligt vad mycket det gör med lite färg på kroppen :)

2008-03-19 @ 10:36:27
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0