Hemma igen!

Nu är jag hemma i min lilla by, i mitt lilla rum, hos min "lilla" familj igen.

Har verkligen haft ett par underbara dagar!

Men efter två nätters festande, inte så mycket sömn, massor att göra hela tiden och med en begynnande förkylning så är det faktiskt skönt att vara hemma. Har tagit ett varmt härligt bad, så jag känner mig ren och fräsh igen (vi glömde att ta med tvål och schampoo, så vi har bara duschat med vatten, så man kände sig inte så ren).

En härlig måltid lagad av familjen, riktigt god för en gångs skull har innjutits, och en låt om en hund som bara gillar choklad har sjungits och dansats till tre gånger.

Nu är jag redo att bara gå in på mitt rum, hoppa i pyjamasen, sätta på en film, krypa ner i sängen och göra ingenting. Det är precis vad jag behöver efter två så roliga, men energikrävande dagar.

Jag lovar, det kommer bättre uppdateringar om vad jag har haft för mig ikväll eller imorgon!
Kommentarer
Postat av: Elin

här har du massa färgkoder --> http://www.mera.se/PMS.html
Å så bara klistrar du in en sån mellan dom här tecknen "". skitlätt när man väl kommmer på dä=)

2008-03-08 @ 13:39:28
URL: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0