Jobba, jobba, jobba

Det här är första gången idag jag har ens fem minuter ledigt. Har varit sjukt stressad.

Skjutsa till skolan.

Handla.

Göra lunch.

Förbereda morgondagens lunch (då jag har fyra barn).

Hämta i skolan.

Servera lunch.

Gå med Ella till dansen.

Städa köket (efter mig själv och barnen och förmiddagens jobb).

Lämna Theo på basketen.

Hämta Ella på dansen.

Plugga med Ella (vi övar på alfabetet nu!)

Lämna Alex och hämta Theo på basketen.

Bada Ella och läsa läxor med Theo.

Sitta vid datorn 5 minuter (alltså nu).

Hämta Alex på basketen och lämna på fäktningen.

Göra middag till alla barnen, och servera den (mamman bortrest, pappan tandläkaren).

Städa i köket.

Hämta Alex på fäktning.

Hoppas att Stephane kommer hem innan läggdags.

Måste även hinna duscha och göra mina läxor.

Jag är helt slut! Och värre blir det!
Kommentarer
Postat av: Elin

Haha ja,,ibland hittar dom saker dom inte borde dom små liven =)
Uhhh..hektisk dag dä där!

2008-03-12 @ 17:48:06
URL: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0