Kamerajäkel!

Kom hem och såg att batterierna till min kamera laddat färdigt. Så jag gick ner och tog lite bilder på kattungarna.

Pluggade in kameran vid datorn för att ladda över bilderna. Och då... hängde sig datorn.

Det var dock inte kamerans fel att datorn hängde sig men det innebar att jag var tvungen att manuellt starta om datorn, utan att först göra en säker borttagning av maskinvara.

Eftersom jag har linux, så går det inte att koppla in kameran i datorn nu, eftersom loggfilerna inte stämmer.

Så finns det ingen liten datanörd som läser det här och kan berätta för mig hur jag får bilderna till datorn?

Annars blir det ju inga kattungar!
Kommentarer
Postat av: Designa din blogg - För dig som vill designa om din blogg

Där är väl nackdelen med att ha linux antar jag, windows är mer användarvänligt i såna tillfällen..

Tyvärr kan jag inget om linux, så jag har inget tips att ge dig heller...men jag önskar dig lycka till!

2008-03-10 @ 12:13:03
URL: http://www.designadinblogg.se
Postat av: Elin

Men då :S vicket skit! jag som va sugen på å se dom där små krabaterna!

2008-03-10 @ 14:09:34
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: PaxY

Öh? Det lät ju konstigt... Jag känner iofs inte till Linux, men nog borde det väl gå att sätta in bilderna igen?

2008-03-10 @ 19:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0