Rosa hår!

Åh! Hittade just en gammal bild på mig där man ser mitt rosa underhår!

Det stannade bara kvar några veckor, men det var några underbara veckor.

Vad fan jag har på huvudet vet jag dock inte!

Men jag vet att den är tagen på Harry B James, eller "harrys" i Stockholm. I miss that place!

Tänkte bara bryta av mina ytliga inlägg nu under kvällen med ett om min hårfärg. För att röra runt i grytan liksom.

image107

Jag tror att jag eventuellt är aspackad på den här bilden.



Så måste jag be om ursäkt till min mamma och patrik, och pappa, och alla andra släktingar som läser det här och eventuellt tycker att det är jobbigt att jag pratar om alkohol och fylla.

Det är min blogg, lev med det. Ni läser på egen risk. Jag skriver om mitt liv, så som det ser ut.

Jag fyller ju snart 20 (det är exakt fyra månader kvar idag (grattis i förskott, mig)) och då super man.
Kommentarer
Postat av: Kim

Tycker du ser hur cool ut som helst i den där hatten/mössan :-)

2008-03-03 @ 22:08:13
URL: http://qrious.blogg.se
Postat av: annie

haha nä det är nog inte så mycket för dig att läsa. mest personliga grejer, mycket om min lärare nina och så en shuffle om dagen ungefär. tack för komplimang^

oh! vad gör du där då? pluggar franska eller vad? jag har aldrig varit där. i frankrike har jag varit, i alperna, haha. när jag var tolv. pling!

2008-03-03 @ 22:16:26
URL: http://kapu-nukilik.blogspot.com
Postat av: Anonym

Snyggt hår :) Men du, får jag fråga; Hur fixar man en snygg baksida på sin blogg? Mvh Maria-Therese

2008-03-03 @ 23:59:41
Postat av: Patrik

Be om ursäkt? För vad? Släpp sargen. Du är 20 som du säger, och På Väg In I Livet. Jag är mer orolig, det vet du, för vad du äter än vad du dricker... ha ha ha! Men du klarar dig! Kram!

2008-03-04 @ 09:25:39
URL: http://stupid.domain.name/
Postat av: Elin

Woohooo! vi ä så snygga i våra rosa håååår!

2008-03-04 @ 17:01:40
URL: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0