Skönt att röra på sig

Japp, ni läste rätt.

Det var skönt att röra på sig. Trots min förkylning. Trots min förbannade rinnande näsa, som är till mer fasa än nöje.

Så var det trevligt att träffa Matilda också, hon har legat sjuk en vecka, så man har inte sett så mycket av henne direkt.

Vi pratade om allt möjligt. Och hon berättade för mig att hon visste en tjej som varit på Toni&Guys hårskola, och fått klippas och färga håret GRATIS.

Jag måste få adressen, telefonnummret allt som kan få in mig där!

Jag har ju typ haft ångest hela veckan för att jag måste spendera 50 euro av min lön på frisören, plus färg ovanpå det, och jag vågar inte gå till en dålig frisör, för jag är så jävla petig med mitt hår! Men en Toni&Guy-skola vore det ultimata, det var ju hos dem jag skulle klippa mig ändå, och eleverna lär ju ha en lärare närvarande. Wow!

Jag måste dit!
Kommentarer
Postat av: Hillan

Förkylningar är verkligen inte roliga jag har lyckats åka på en kraftig en, min näsa är helt röd, haha. Kram

2008-03-11 @ 21:55:55
URL: http://hillansplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0