Sluta göra reklam i min blogg!

Sluta att göra reklam för era bloggar i min blogg.

Kommentarer som heter "läs min blogg", "Var med och tävla i min blogg" och liknande är inte bara tråkigt utan korkat. Våga läs igenom åtminståne första stycket på det jag skrivit och hitta på nån halvdan kommentar så jag kan tro att ni läst lite i alla fall.

Om ni kommenterar på det jag skriver så kommer jag gå till er blogg, läsa i den, och antagligen svara i den.

Om ni kommenterar er egen blogg i min blogg så kommer jag skratta föraktfullt. Ni ska vara glada att jag än så länge inte skriver elaka kommentarer till svar, jag har varit på väg ett par gånger!

Och alla ni som skriver "ha en bra dag"- och inget mer, det är nästan lika illa, bara det att ni är artiga också. Men er brukar jag i alla fall kika in hos om jag får tid över.

För övrigt så undrar jag varför man gör reklam för sin blogg så. Vill man inte att folk ska läsa för att de är intresserade? Om jag vill svara på din kommentar så kommer jag läsa din blogg, så enkelt är det.

Jo, jag måste få gnälla lite ibland jag också!
Kommentarer
Postat av: Elin

Ohh, jag veeet. Dä ä skitstörande mä sånna där. Jag går nästan aldrig in i deras bloggar faktiskt. Bara som sagt om dom kommenterar dä man har skrivit. Även att man fattar att endel bara vill ha läsare =)
Braaa..du klarade färgen! =)

2008-03-08 @ 16:15:40
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: Hillan

Jag jag tycker också att det är störande med folk som gör reklam för sina bloggar i MIN blogg. Det är kul med komenterar, men så vill jag att de ska handla om det jag har skrivit och inte om varför jag ska läsa deras bloggar. Mest reklam har jag dessvärre fått från diverse mode/kändisbloggar, vilket jag är totlat onintresserad av. Kram

2008-03-08 @ 16:19:35
URL: http://hillansplace.blogg.se
Postat av: Laaarsson

Oj vad jag kommentarterrar dejnu men måste fakitskt kommentera det här också!! Usch va störande det är!!! jag fattarinteh ur de ens kan med att glraså?jag hade skämms fan. Jävla puckon. Nä vetdu vad... aldrigatt jag går in på deras :P

2008-03-09 @ 12:30:55
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0