Vad är det för fel på kärlek?

Förenade gaystudenters kontor har blivit inkletat i bajs. Fem gånger.

Nu vill de sätta upp en övervakningskamera. Det borde de få, om du frågar mig.

Hur tänker en människa när den gör såhär?

Vad flyger genom hans eller hennes huvud?

Inte nog med att det måste vara en extrem homofob, den måste också tycka att det är så fel att den är villig att bryta mot lagen för att visa det.

Nu är det visserligen inte 100% säkert att attentaten är riktade mot gaystudenterna, men bevisen pekar mot det. Bajset var inte efterföljt av några meddelanden eller liknande, men det har aldrig hänt innan, och sedan gaystudenterna flyttade in, fem gånger.

Vad har folk emot kärlek?

Så gott som all kärlek är vacker kärlek, det är det som är det härliga med kärlek. Så länge kärleken inte skadar någon (som vid t ex pedofileri) så är det vackert.

Snälla, kan någon tala om för mig hur homofober tänker, för jag förstår det då inte?!

Läs DN:s artikel här.
Kommentarer
Postat av: Laaarsson

usch va hemska saker du skriver jämt :(
Blää för folk . Men bra att någon tar upp sånt där jobbigt

hehe jag är ju kantspelare och den bilden är i uppspelet och jag har precis passat till h9an där. men snacka om invalid haha

Men lycka till med kändis och lägenhetsletandet då!
Dock kan jag inte rekomendera tt flytta ihop med killen med en gång (efter egna erfarnheter) mycket bättre att bo lite helt själv först. Blir så otroligt mycket svårare allting om det nu mot förmodan skulle ta slut eller nått om man då bor ihop. tro mig, jag vet :) hehe

2008-03-05 @ 11:43:21
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Elin

Jag fattar inte heller hur dom tänker. Jävla idioter ä va dom ä!
För textfärg får man gå in på ändra textredigerare som står där nere när man har skrivit klart inlägget..sen får man lägga in en kod runt dä man vill ha i färg..like this texten
Smart jag är ibland!

2008-03-05 @ 16:13:06
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: Hillan

Jag håller helt med dig. All kärlek är bra kärlek. Kram

2008-03-05 @ 20:23:45
URL: http://hillansplace.blogg.se
Postat av: Anonym

Håller med dig! Och om man tänker såhär: Hur är man funtad i övrigt om man kletar in något med bajs? Det är ju något som är fel allmänt anser jag om man ens kan göra så!

2008-03-07 @ 22:40:31
Postat av: Ingeborg

Ja, man är nog ganska slut i huvudet om man tycker det är ok att smeta bajs nånstanns över huvud taget!

2008-03-08 @ 14:33:09
URL: http://brutalchoklad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0