Ah. Mina ögon

Det finns en anledning till att jag inte fotat mig själv på länge.

Som jag redan nämnt har jag nämligen eksem runt ögonen. Dem får mig att se cirka 30 år äldre ut. Jättesnyggt, verkligen.

Trodde det berodde på min huvudkudde, eftersom det blev bättre när jag bytte bort den med Theo. Men så kom det tillbaks.

Nu har jag haft eksem runt ögonen i över 1 månad. Så mycket att folk påpekar det. DET ÄR JÄTTEJOBBIGT. Inte nog med att jag inte ser klok ut, inte kan använda smink eller krämer och ansiktstvättar eftersom det svider, så kliar det och svider som fan.

Jag är så jävla trött på dem.

I eftermiddag har jag tid hos en läkare på vårdcentralen. Jag tänker inte gå därifrån förräns jag ser normal ut igen...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0