En riktigt härlig morgon!

Idag blev en såndär morgon man riktigt längtar efter. En sån som man kommer tänka på när man föreställer sig hur man vill att en riktigt mysig söndagsmorgon ska gå till.

Och det har jag vintertiden att tacka för. Eftersom man ställde bak klockan en timme i natt innebar ju det att jag vaknade en timme tidigare.
En hel timme extra att ta vara på.

Dagen började med en riktigt härlig frukost bestående av rågskorpor med lite majonäs, kokt ägg, salt och citronsaft på. En riktig proteinbomb (med lågt GI såklart), och det enda sättet jag faktiskt riktigt tycker om att äta ägg på.

Sen blev det en härlig morgonpromenad längs Norr Mälarstrand. Det är något jag verkligen längtat efter att göra ända sedan jag flyttade in till stan för två månader sen, men som inte blivit av. Hursomhelst var det en såndär riktigt härlig höstdag, då himlen är lite grå, men vädret ändå är fint, det är perfekt promenadtemperatur och luften känns sådär härligt frisk. Det är dagar som dessa man är glad att man bor i Stockholm.

Nu är jag i alla fall hemma igen, och sitter i soffan och gottar mig med en stor härlig kopp te. Det är såhär det ska vara.

Resten av dagen kommer dock få ägnas åt pluggande. Inte lika härligt kanske, men måste man så måste man.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0