Godmorgon

Hej Allihopa!

Nu är jag tillbaks i Stockholm igen, eller det har jag ju varit i två dagar nu.

Helgen blev mycket lyckad.
Jag skulle ju laga mat hela helgen, och det är precis vad jag har gjort också. Det var tungt, gott och jävligt roligt. I lördags jobbade vi i 15 timmar, med bara korta pauser för måltider, men eftersom vi är vänner allihop blev det roligt.

Har börjat inse att jag är allegisk mot min säng också. Har fått väldigt röda och svullna utslag kring ögonen ett tag nu, och inte vetat varifrån de kommer, men hur jag än gör försvinner dem inte. Men så åkte jag bort, och i lördags märkte jag att det var lite bättre. I söndags var allt det röda borta, och det vara bara lite torr hud kvar. Men så när jag vaknade i måndags, efter en natt i min egen säng, så var det alldeles rött och svullet igen.

Nu har jag bytt huvudkudde med Theo, ska se om det hjälper. Får ringa och boka tid för ett pricktest också, jag kan ju inte gå runt med knallröda svullna exem i ansiktet heller. Jees.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0