Hej igen!

Det här har varit en väldigt händelsefull vecka. Saker har inte varit som de brukar vara. Saker har förändrats.

Det har resulterat i en hel del tänkande från min sida. På mig, min situation, men även på bloggen.

Jag har kommit till ett beslut.

Min blogg ska vara en livsstilsblogg. En livsstilsblogg för hållbart leverne.

Och nej, jag tror absolut inte att jag lever ett hållbart liv nu, bloggen ska handla om min strävan att leva ett hållbart liv. Att leva ett nyttigt liv. Att leva ett roligt liv. Med gott samvete.

Bloggen kommer handla om min konsumtion, och hur jag tänker kring den. Min hälsa och hur jag tänker kring den. Det jag äter och hur jag tänker kring det.

Jag kommer kanske inte blogga lika ofta, men det kommer bli viktigare inlägg. Mer politik och tankar, och mindre ytligt kraft.

Today is the first day of my new life. Jag bor inte hemma, och jag kan fatta mina egna beslut kring mitt eget liv. Ett nytt tag med GI efter en veckas slappande.

Wish me luck

Vi hoppas
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0