Hejsan

Hej allihopa!

Har varit mycket som hänt de senaste dagarna, men det har varit roligt.

Blir mycket scouting den närmaste tiden. Föräldramöte i tisdags, vanligt möte igår, tävling på lördag, möte nästa onsdag som alltid, och hajk nästa helg. Men det blir bara roligt det.

Idag fick jag äntligen mina böcker från bokus jag hade väntat på. Och jag måste säga, att jag är besviken på bokus. Tog ett antal dagar längre än de sa från början, vilket innebär att jag förlorat en veckas pluggtid, till provet som det inte ens är tre veckor kvar till. Men nu så kan ja i alla fall sätta igång att plugga också.

Passade på att köpa med två böcker om GI-metoden också. Med exempel på recept och hur man ska tänka när man lägger upp sin diet så att man verkligen får i sig allt man behöver. Dem kommer bli riktigt intressanta att läsa, för er som inte tidigare insett det så är jag ju intresserad av matlagning och kosthållning, och det är alltid spännande att lära sig nya saker. Kommer bli jätteroligt att läsa böckerna, så ska ni få följa min blogg och se hur det går för mig och mina matvanor.

Målen med mina nya matvanor är:

1. Kanske gå ner ett par kilo
2. Må bättre och få mer och jämnare energi
3. Äta bättre och nyttigare
4. Få bukt med mitt sockerberoende.

Jag hoppas det kommer gå bra, följ mig på vägen och peppa mig gärna allihopa!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0