Hurt hurt hurt!

Superproduktiv dag.

Städat som tokar. Organiserat, dammsugit, dammtorkat, tvättat kläder, tvättat fönster, tvättat toaletten, ställt undan saker på vinden osv. Börjar verkligen känna mig hemma här nu!

Just nu finns det en plåt med rödlök paprika och aubergine i ugnen, som jag strax måste gå och röra runt i.

Ikväll kommer min far och Ami på middag, och är snälla nog att ha med sig alla saker jag behöver inför hajken nästa söndag, och eftersom de är så snälla och hjälpt oss så mycekt i flytten vill jag och Theo bjuda på en supermiddag. Fast GI såklart, även om Theo kanske kokar ris som de kan äta.

Sparris och ärtsoppa till förrätt. Kikärtsbiffar med grillade grönsaker till varmrätt, och sen kaffe och lyxchoklad.

Kommer nog bli mysigt hoppas jag!
Kommentarer
Postat av: Hillan

Det kommer såna dagar där man verkligen är igång och är superproduktiv med allt vad husliga grejjer är. Middagen låter välidgt god. Kram

2008-10-13 @ 11:40:52
URL: http://hildurrr.wordpress.com/
Postat av: Roy.

det där lät gott..!

sitter och funtar på vad jag ska laga för mat nu. verkar bli nåt med couscous... hehe.

2008-10-22 @ 16:32:57
URL: http://nils-agda.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0