Senaste nytt!

Häromnatten vaknade jag och behövde gå på toa. Så jag gick upp och gick på toa. På vägen ut från toaletten lyckades jag sparka in tån i golvlisten.

Det gjorde förbannat ont. Äsch, det gör det ju alltid, tänkte jag och gick och lade mig igen.

På morgonen så vaknade jag och reste mig upp, och insåg att jag fortfarande hade int i tån. Jag tyckte det var lite konstigt, så jag synade tån lite närmare. Det saknades nästan en halv tånagen, och en liten bit medföljande tå.

Jag alarmerade genast Theo, och uppmärksammade honom om att någonstanns mellan badrummet och sängen ligger en liten bit av min tå. Väldigt liten, men ändå.

Nu, två dagar senare har vi fortfarande inte hittat den. Jag tror någon tagit den.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0