Hej hopp!

Här finns det massvis med roligt att berätta. Eller fanns rättare sagt.

Saker är ju inte lika roliga ett par dagar senare.

Kommer inte kunna beskriva incidenten om katten som kissade ner hela min väska rakt framför ögonen på mig på ett roligt vis heller.

Eller att få mitt brödbak att låta intressant.

Kinakrogsslemmet kommer aldrig få den beskrivning det förtjänar.

Det kommer inte bli någon bildlig beskrivning av hur jag försöker stappla omkring i klackar på min mors kullerstensbelagda gårdsplan.

Inte heller på hur jag tillbringar en kvart med att leta reda på "on"-knappen på brorsans playstation.

Grisen däremot - den visar jag så fort jag är hemma i stockholm igen. Bör vara imorgon kväll.

Tack för det, datatrubbel.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0