matit.se

hejsan hoppsan allihopa!

Här har det varit lite tyst, men tro inte att jag varit inaktiv för det inte. Idag till expempel började jag skolan igen, vilket alltså innebär att de senaste tre dagarna ägnats åt plugg.

En middagsbjudning för Rebecka har också hunnit hända, med ett supergott recept av Jamie Oliver.

Theo har kommit hem från en resa till sin nya flickvän i Glasgow,  så jag slipper laga middag åt mig själv igen. Det är inte så kul att bara laga mat till en person... Men det är skönt att alltid få välja TV-program och musik som spelas...

Framför allt så har jag ett litet tips till er alla därhemma, om en ny receptbank när ni behöver middagsinspiration.

www.matit.se


Jag är faktiskt en av skribenterna, och representerar den inte köttätande delen av oss. Ett roligt projekt på frammarsch som jag tror kommer bli en riktigt bra sida om en inte alltför lång framtid.

1 recept har jag hunnit lägga upp. I framtiden kommer alltså alla recept som finns på bloggen (och en väldans massa fler) även gå att hitta på den hemsidan. Så om ni letar efter något är det kanske lättare att söka där!
Kommentarer
Postat av: anki

jajamensan =) låter som en bra idé tycker jag =)

2009-01-07 @ 18:44:31
URL: http://amatanovic.blogg.se/
Postat av: Linda H

de lever ju i en värld som vi inte kan förstå med alla pengar de har men de har fortfarande samma löjliga små problem =)



i love it!

2009-01-07 @ 19:11:58
URL: http://hogsta.blogg.se/
Postat av: PaxY

Hm? Nya flickvän? Fruktar jag att ett "beklagar" passar här...?

2009-01-18 @ 11:34:31
URL: http://paxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0