På jobbet

Jisses så mör jag är i kroppen. Gymmade i förrgår och hade fortfarande träningsvärk när jag knatade in på jympa-passet idag. Men skam den som ger sig!

Nu sitter jag i alla fall på jobbet och tuggar i mig min medhavda matlåda. Som ni kanske minns var ju ett av minhttp://www.matklubben.se/cache/a/e/1/ae1a74bfd2bd1910705625d6126f9b18.jpga nyårslöften att bli bättre på matlådor, och än så länge har jag inte köpt med mat till jobbet en endaste gång! Men nu är dock lagret slut, så jag måste nog bunkra upp lite nu under helgen.

Han även knalla förbi Goodstore på vägen till jobbet. En av stockholms bästa mataffärer, vegansk och ekologisk är den, och man blir väldigt inspirerad av att knalla runt där.

Blev dock inte så mycket den här gången. Gick dit för att köpa en mörk choklad med tranbär som jag helt kärat ner mig i. Lite färskpressad jos och en burk fläderblomsmarmelad trillade också ner i påsen. Har aldrig smakat fläderblomsmarmelad förut, men saften är ju supergod, så det ska bli kul att prova. Min ser dock inte ut som den på bilden, men den är säkert god ändå! I alla fall ekologisk och utan konstiga tillsatser!
Kommentarer
Postat av: ✿Linda H ✿

eller när de släpar in halvdöda saker och inte vill ge dem ifrån sig!!

2009-01-16 @ 20:39:31
URL: http://hogsta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0