Middag!

Åt precis middag som jag lagat till mig och mina föräldrar. Pasta med linssås och fetaost, hur gott som helst! Smask Smask.

Om någon inte visste det så är jag ju vegetarian. Det har många fördelar, något som jag säkert kommer delge er någon gång i framtiden då det, precis som att bojkotta Nestlé, är något jag verkligen brinner för.

Det betyder inte att jag ogillar köttätare, utan att jag ogillar dagens samhälle, med industrin och alla dess följder. Ja, ni förstår säker delar av det själva. Jag är även oerhört upprörd över hur mycket köttätande och köttkonsumtion påverkar vår miljö, till det negativa såklart.

Hursomhelst är jag nu mätt och belåten, och ska ta mig en dusch.

Tjingeling!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0