Ensam och trött

Nu så drog dom. Imorse. Mina päron. En hel vecka ensam hemma. Ska bli så jävla skönt! Har köpt typ hur mycket äckelmat som helst,  så det kommer inte gå nån nöd på mig. Kan alltid äta bort min ensamhet. Haha, hur sorglig låter jag.

Jag är trött. Var på marcus födelsedagsmiddag igår, hängde med några av hans kompisar, även kända i skärgården som så kallade badjävlar. Det var... intressant... Insåg att jag kanske inte missar så mycket av att inte umågs med dem.

Hursomhelst kom jag hem vid ett i natt, och började jobba vid elva. Det låter ju inte särskilt jobbigt om man inte tänker på det faktum att jag bor en och en halv timme från jobbet. Fast idag fick jag köra till jobbet, eftersom jag kunde göra sällskap med päronen. Jag tror det var min bästa övningskörning nånsin. Körde som en gud om jag får säga det själv. Pappa hade ingenting att klaga på. Det har aldrig hänt förut.

Idag känner jag mig som melankoli i dess sanna bemärkelse. Men det ska vi råda bot på.



Precis så här ser jag ut när jag kör bil.
Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, fet chans att du ser sådär cool ut ;)

2007-10-08 @ 20:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0