Gosh!

Jag är numera 19 år gammal. Vilken skitålder. Precis ingenting händer när man fyller 19. Jag får inte ens komma in på söderkällaren, för de ändrade till 20 för två månader sen. Och jag som verkligen såg fram emot detI höstas var det ju bara 18 så då kom jag in, så jag vet vad jag går miste om. Det är iof skönt att slippa alla små galna 18-åringar som spyr och deckar hej vilt. Ogillar dem.

Fick massa pengar av min käre far och hans sambo! Öronmärkta dock, till halkkörningen. Det kändes bra, har haft lite små-ångest över hur jag ska ha råd med den. Att ta körkort är det dyraste jag nånsin gjort tror jag. Kostar ju helt sjukt mycket. Hjälp!

Hur mycket lägger folk ner på sina körkort egentligen!?

Det är ju orimligt! Borde inte vara ett privilegie för rika att ha körkort, borde vara ett privilegie för de som kan köra. Bensin däremot, denna illaluktande, miljöförstörande vätska, den kan kosta mer. Då kanske folk börjar åka mer kommunalt.
Kommentarer
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Tänkte just skriva att jag hellre vill vara 19 än 20, känner mig som en kärring.. Men sedan kom jag på att många konsertlokaler kräver 20 bast. Så jag vill inte byta ändock. ;)

2007-07-04 @ 16:32:18
URL: http://SKiNHEaDxBArBiEdOLL.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0