Hur bajsar sjöjungfrur

Jag har skrivit om det förut, men fick inget riktigt svar, så jag försöker igen, nu när vi ändå är inne på frågor. Här kommer en kopia på vad jag skrev en gång i tiden:




Alltså... Det är en sak jag har tänkt på rätt länge nu. Och det är det här med sjöjungfrur och sex/toalettbehov.
Har de liksom rom och lake som fiskarna eller är det den trevliga akten av samlag som krävs? I så fall, vart sitter hålet? Jag antar för enkelhetens skull att det är samma hål som de bajsar och kissar ur, så då blir det bara ett hål att lokalisera.

Sitter det nere vid sjärtfenan som på fiskar, eller sitter det "en bit under midjan" som på oss människor?

Säg nu inte bara att sjöjungfrur är påhittade och därför inte bajsar/förökar sig. That's taking the easy way out!

Jag vill ha ett riktigt svar!
Kommentarer
Postat av: M.

skulle tippa på att det är som med fiskar.
det där med lake och hela den vevan.
de har ju ändå en fisks underkropp, då måste det ju funka likadant!

2007-10-14 @ 16:54:23
URL: http://stiernfall.blogg.se
Postat av: AK

Jag tror på rom och lake, de bara måste vara så ;) lyssna nu på MIN teori.. Eftersom att det var pitater/sjömän som såg dessa sjöjungfrur på sina resor efter ett x. antal dagar ute på havet och efter ett x. antal liter ROM i kistan(magen) så trodde dom säkert att dom var kapabla för lite "sjöjungfru befruktning" eller vad jag nu ska kalla de ;) Du förstår nog vad jag menar :P

2009-01-02 @ 12:45:43
URL: http://jagettbussbarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0