Tillbaks på jobbet

Vilket innebär att jag återigen kan blogga, eftersom internet är en förutsättning.

Har ätit pasta nu, så att jag nästan spyr. Mycket alltså.

Idag har jag dock haft en ganska produktiv dag. Gick upp halv åtta för att övningsköra till och från bromma flygplats där min käre bror kom. Det gick rätt så bra. Sedan hem och käka lunch, och sen körde jag till mataffären, och handlade med päronen, och tog därifrån bussen till jobbet.

Har faktiskt gjort bra saker också. På willys lämnade jag in en lapp om att jag letat efter rättvisemärkt ananas och choklad, och på Ica skrev jag ett fint brev om att de borde ta in Egale-chokladen och fler bra teer. Ingen av affärerna hade en förslagslåda, vilket förvånade mig. Trodde det var standard. Det borde vara standard. Ska nog skriva ett par brev om det också.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0