Hjälp!

Desto mer jag läser vad jag skrev igår desto gladare blir jag att jag inte äter/använder deras produkter! Det är intressant hur man kan vara så grymm att man vill tjäna pengar på ett sätt som dödar folk. Det var dock intressant och "roligt" att läsa om det, alltid kul att lära sig mer om den värld man lever i och vad som koan göras för att förbättra den.

Kanske kommer något om Kraft Foods och tobaksindustrin, coca cola eller något annat i framtiden när jag sitter uttråkad på jobbet. Nu sitter jag inte uttråkad på jobbet. Sitter nyvaken hemma, ska gå och äta lite frukost och sedan ska jag til stranden!

Då kan jag visa upp mina nya badkläder med!
Kommentarer
Postat av: Helena

Godmorgon,hehe förstod att det var symboliskt! Skönt att gå till stranden, här är det tyvärr molnigt och lite kyligre idag. Hoppas att du får en skön dag!

2007-06-12 @ 09:47:21
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0