Mums!

Klicka för större bokbild

Jag fick den här mycket trevliga kokboken i studentpresent. En av de bästa kokböcker jag äger upptäckte jag efter att ha tittat i den. Förespråkar att äta mycket vegetariskt, ekologiskt, närproducerat, gott och nyttigt. Om jag hade möjligheten att laga sån här mat skulle jag göra det mycekt oftare än vad jag gör. Fast jag gör det ibland.

Det kommer från och med nu bli en av de största inspirationskällorna gällande mina matvanor i framtiden, åtminstone om jag får bestämma. Jag vill bara slänga ut allt som finns i köket och äta såhär. Tyvärr krävs det massa speciella varor som inte finns i vanliga mataffärer, massa köksutrustning som jag inte har, och en ganska bra ekonomi. Men jag ska göra så gott jag kan.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0