Tjohej!

Hjälp vad man blir störd av alla småskitar som ringer till jobbet hela tiden. Och gubbarna sen. Vad gör jag här nu? Jag ska inte ens vara här, det är Amy som jobbar men istället sitter jag här och gör hennes jobb medan hon sitter på golvet och äter pizza. Jaja, sällskap är ju i alla fall trevligt., man brukar ju halvt om halvt dö av uttråkning här på jobbet.

Amy: Kan du göra så dom pratar?
Jag: Klart!
Amy: Nejmen! Stäng av snusket!

Jag vet att ingen fattar men jag tycker det var roligt.
Kommentarer
Postat av: Egoina

haha okej

2007-06-19 @ 20:53:33
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: Maria

Vad pratar du om? Är det ditt jobb nu igen?

2007-10-08 @ 20:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0