Bloggtips sökes!

Ååh! Vad jag har tråkigt! Har ingenting att göra, inga bloggar att läsa... Vad jag vet...

Det är här DU kommer in. Skicka in dina bloggtips, stora eller små, rutiga eller prickiga till mig så kommer jag att bli jätteglad. Nästan alla typer av bloggar uppskattas, roliga bloggar, politiska bloggar, vardagsbloggar mm. Det enda jag har riktigt svårt för är bloggar som enbart handlar om kändisar, och vilket behandlingshem Lindsay Lohan befinner sig på, och ibland för att dryga ut den, vilka kläder skribenten har på för tillfället. Ni vet vilka bloggar jag menar. No offense, it's just not my thing.

Så kom igen, gör reklam för din blogg, din favoritblogg, din kompis blogg, din katts blogg eller vad det nu kan vara.


Kommentarer
Postat av: Ellen

Wiho, du ka läsa min blogg om du är intresserad av vad jag för det mesta gör och tycker ibland :)

2007-10-18 @ 20:52:28
URL: http://Ellenshaa.blogg.se/
Postat av: Mia

Har semester i morron också, så jag ska försöka lägga in en massa på bloggen lite då och då, DET får du gärna läsa. Om du vill kan jag öppna en kattblogg också, bara för dig...*L*
Eller...näääääääää......... ;-)

2007-10-18 @ 22:31:03
URL: http://matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0