Bygga ett bord med en hurts

Gjorde jag som sagt igår. Den kändes väldigt bra. Kände mig faktiskt ganka macho där jag satt i knallrosa strumpbyxor och hade en skruv i en handen och en skruvmejsel i den andra.

Och jag kan tala om för er att det här med att snickra ihop saker från IKEA är riktigt rolig. Ett mycket bra sätt att umgås, man kan prata och skruva samtidigt, för med ikea är det så trevligt som att skruva typ är allt man behöver göra.

Jag är numer en hejare på att skruva!

Här är bordet! You like?

GUSTAV Skrivbord med hylla
Bild: IKEA
Kommentarer
Postat av: Madeleine

Såg ut som ett praktiskt bord, skulle behöva ngt liknande:)

2007-10-21 @ 13:37:23
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0