Dagens idag

Idag verkar bli en utomordentlig dag. För tillfället sitter jag här med en underbar banan-smoothie till frukost, självklart gjord på krav-bananer, inget annat släpps in i detta hushåll om jag får säga till. Kanske är den extra god för att jag har soyadryck med vaniljsmak i, som innehåller tillsatt socker. Dumt, men vad ska man göra. Ska se till att päronen köper vanlig nästa gång.

Igår gjorde jag också en annorlunda smoothie. Var hos pojken och orkade inte springa ner till affären så jag gjorde den på vanlig mjölk, ett äpple och ovanligt mycket havregryn. Blev supergott. Hade varit gott med kanel i tror jag.

Åter till idag. Snart ska jag iväg och simma med underbaraste Rebecka! Efter det ska jag hem till pojken och äta tidig middag med honom, och sen är det scouter. En bra dag med andra ord.

Vad ska du göra idag?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0