Dagens outfit?

En sak jag aldrig har förstått mig på är alla dessa modebloggare. Jag kan förstå att det finns en marknad för ett par modebloggare, men hela aktiva listan och resten av bloggvärlden kryllar av dem.

Själv får jag inte ut särskilt mycket av att läsa dessa bloggar, men det är ju min personliga åsikt. Att man visar nån bild på sig själv i bloggen ibland, sure, jag fattar poängen, bloggen blir personligare etc. etc.

Men vad är poängen med saker som Dagens Outfit? Nu har jag på mig dom här jeansen för tredje dagen i rad med en tröja jag köpte på HM för två år sen. Mycket intressant. Inte... Men det verkar som om det bara är min åsikt. Alla andra verkar tycka det är intressant.

Sen har vi ju det som är lika illa, eller snäppet värre. Här är två kändisar i samma klänning, vem är snyggast. Why
care?

Det här är inte kritik till alla er modebloggare (eller så är det kanske det, gissa själva) utan en ärlig fråga. Vad är tjusningen? Varför vill folk inte skriva och läsa om saker med lite mer substans, viktigare saker?

Såna saker som jag nästan aldrig orkar skriva om, men om ni hoppar in under politik kanske ni hittar lite i alla fall.
Vad vill ni läsa om? Vad vill Ni skriva om? Och framför allt, VARFÖR?


Bild: Google
Kommentarer
Postat av: malin

hehe ellerhur :) man måste få äta på kanelbullens dag !

2007-10-04 @ 19:48:01
URL: http://malinljunggren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0