Danspasset

Till sist bestämde jag mig för dans. Åkte iväg, bestämd och förberett för att släppa mina hämningar. På passet var ca 75% över 55. Förvånansvärt nog.

När passet hade börjat förstod jag varför:

För det första såg man väldigt löjlig ut.

För det andra stog man mest och vickade på höfterna och försökte se vad instruktören höll på med.

För det tredje var det så mycket folk att om man faktiskt orkade göra rörelserna med raka armar så krockade man med minst två personer.

För det fjärde var det inte särskilt jobbigt, kunde kanske blivit jobbigt om man stog längst fram och såg vad man skulle göra, och fick plats med rörelserna.

Danspasset kanske inte var något för mig trots allt.
Kommentarer
Postat av: julia

gud vad fin design du har!

2007-10-26 @ 18:35:49
URL: http://loveisgone.blogg.se
Postat av: Kristjana

Svar: Tack, du med! :)

2007-10-26 @ 18:36:02
URL: http://superkittie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0