Drömmar

Jag brukar aldrig komma ihåg vad jag drömmer, men på senaste tiden har jag gjort det flera gånger. Jag undrar vad det beror på.

Inatt drömde jag om trollkarlar. Drömmen utspelade sig hos min mamma och jag, min bror och en trollkarl hade huvudrollen.

Jag och min bror ville ha något som var trollkarlrens, så vi klättrade genom en stol för att få det. Tyvärr glömde vi lägga en trasa på stolen efteråt (det var så man stängde) så trollkarlen följde efter oss.

Resten av drömmen gick ut på att vi förökte hålla trollkarlen på nedevåningen, medan vi var fär uppe. Vi slog honom med basebollträn, försökte förtrolla honom med en trollstav vi hittat, men misslyckades, kastade saker på honom. Det hela var mycket våldsamt. Spännande!

Vad tror ni det betyder, ni drömtydare därute? Brukar du minnas vad du drömmer?

http://www.wizardio.com/images/BlackRobeWizard.jpg

Det här var den mest lika bilden jag googlde fram. Trollkarlen i min dröm var läskigare.

Bror, all cred till dig, i min dröm var du mycket duktig på att slåss. MYCKET duktig. Jag varf bättre, för du glömde hela tiden dina påkar och fiskespön där trollkarlen kunde få tag på dem.


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag gillar också vatten men det tycker jag är gott som det är bara med is i!

2007-10-16 @ 10:57:06
URL: http://sweetkay.blogg.se
Postat av: Tobbe

Jag tyder helt klart din dröm som att du tycker att jag är Heroisk :P:P

sen det övriga är kanske lite sjukt och svårt att förstå ^^

2007-10-16 @ 21:48:04
Postat av: Alex

Haha, eftersom jag inte ens klarar av tyda mina egna sjuka drömmar så blev det här lite svårt. Men jag brukar oftast komma ihåg vad jag drömmer. :P

2007-10-16 @ 23:46:02
URL: http://aleqz.blogg.se
Postat av: Ingeborg

Haha, Tobbe, det var en annorlunda sida jag såg av dig i drömmen. Det är bäst du inte vänjer dig.

Alex: Hahaha, sjuk är ordet. Men det är roligt att komma ihåg vad man drömmer.

2007-10-17 @ 10:30:30
URL: http://brutalchoklad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0