Ett sms!

Japp, inkorgen i min lånade telefon bara växer och växer. Och varje gång den piper till blir jag lika glad/rädd. Jag måste på något mystiskt sätt ha vant mig vid att aldrig pipa längre, men det känns bra med en avvänjning nu.

Adressboken växer den också, sakta men säkert. Eller... Mest sakta faktiskt. Kom igen nu människor, ni som är berörda, ge mig era nummer!

Mamma, bror, Evo, Sofia, Erik, Marcus och ni andra jeppar som läser min blogg men ännu inte sms:at, få tummen ur röven nån gång.



Här är i alla fall en telefon som fått sms. Det är inte min telefon, och inte mitt sms, men jag gillar bloggar med mycket bilder så ni får se den ändå. Hoppas ni inte finner den alltför tråkig.

Vill du ha mycket bilder i bloggar?
Kommentarer
Postat av: Beckis

Ja, det är alltid kul med bilder tycker jag =)

2007-10-20 @ 12:51:17
URL: http://becccaboo.blogg.se
Postat av: Anna

Ja, PINGU IS THE KING!

Sköt om dig!

2007-10-20 @ 12:54:01
URL: http://justmeanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0