Frisören

Ska strax hoppa iväg till frisören. Hade ju turen när jag var där och fick mitt hår färgat gratis, att jag träffade en tjej som erbjöd sig att klippa mig gratis också. Det lönar sig det här ska ni veta. Vet iof inte alls vilken frisyr jag vill ha eller kommer få, men jag hoppas på det bästa.

Vill helst att hon ska behålla det ganska långt, göra en frisyr som inte kräver världens underhåll och en frisyr med mycket attityd. Har kommit fram till att jag ser ganska goodie-two-shoes i färgen jag fick, så jag får ha en farligare frisyr för att matcha upp.

Hoppas det blir bra!
Kommentarer
Postat av: Jenny

Helt rätt argument, man lever bara en gång! Det ska jag köra med :) Fast undrar om jag kommer se ut som ett piercat freak sen då :D Kram

2007-10-04 @ 11:58:51
URL: http://jjennny.blogg.se/
Postat av: Mi

Ehm, finns bra mkt saker som är godare nybakat än kanelbullar. Men smaken är som baken, du får tycka vad du vill :)

2007-10-04 @ 13:14:31
URL: http://porcelainheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0