Go, Go, Go!

Min föräldrar springer omkring som tossiga i huset. Fram och tillbaka, fram och tillbaka. Skriker lite åt varandra emellanåt. Mycket intressant. Nu kan det ju låta som om de bråkar, men så är inte faller. Dom packar.

Dem ska till Korsika, den underbara ö på andra sidan Europa som tar mina föräldrar ifrån mig i en vecka. Hahaha! Inte sörjer jag för det. Jag och pojken får ju en hel vecka till bara oss själva. Med dom ur vägen. Ingen kan störa våra eskapader.

Så allt jag säger till mina päron nu är Go, go go! Och möjligtvis att dem ska ta med presenter hem till mig.

http://www.panoramafotos.ch/images/korsika.jpg

För övrigt är jag inte ett dugg avundsjuk! Vem vill åka på semester ner till värmen i det här regnrusket liksom? Jag har det bättre här...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0