Godmorgon

Nu ska jag strax iväg till jobbet. Vet dock inte om jag kommer kunna blogga något där, eftersom jag jobbar dag och då är chefen där. Gäller att se pfoffesionell ut, även om man gör samma arbete förstår ni. Så hon inte tror att man surfar bort jobbet, det vore dumt.

Sen ska jag nog ta och träffa Annlou, den söta lilla flickan! Eller... vi är ju jämngamla men ändå.

Sist men inte minst ska jag ta och färga håret. Blev påhoppad på stan för två veckor sen av någon som sa att jag hade precis sånt hår hon letade efter och frågade om hon fick färga det gratis. På salong. Inte som att jag skulle tacka nej till det, nej nej. Här blir det färgning av!

Vad ska du göra idag?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0