Godmorgon

Nu är man hemkommen från mormorn, fast det var förstås i gårkväll, så jag har sovit sen dess också.

Vi åkte inte därifrån förrn halv elva, och hon sa att hon brukade vara uppe till midnatt. Krut i tanten må jag säga.

Fick några komplimanger också, bland annat att jag var en modedocka (ehh... jaha?) och att jag var glad som en värmlänning.  Tydligen var det sista en mycket fin kommentar, så jag tar den även om jag inte fattar.

Jag har inte ens varit i värmland.

För övrigt åt vi plättar, monterade ihop ett bord, fixade kanalinställningarna på hennes TV och beställde en dator åt henne. Det var sköjj.

Inget barn snack, bara nån hint om giftemål som snabbt skrattades bort.

Det var definitivt värt plättarna. Även om jag åt tills jag fick ont i magen och lite till.

The image ?http://www.buf.kristianstad.se/trolle/4-6/mat/plattar.jpg? cannot be displayed, because it contains errors.

Hade du en trevlig lördagkväll?
Kommentarer
Postat av: Tobbe

Va? när skulle nu gifta er? :P:P måste skriva tal!

2007-10-21 @ 16:30:20
Postat av: Ingeborg

Höhö... Det hade vi nog inte tänkt. Men du kan gärna få skriva tal i min ära ändå!

2007-10-21 @ 17:24:00
URL: http://brutalchoklad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0