Här är förklaringen!

Förlåt för den dåliga uddateringen igår. Nu ska jag förklara varför. Funny story.

För ca tre veckor sedan gick min låtsasmamma över centralen på väg till tunnelbanan. Där stod ett sånt där stånd som säljer någonting och en av snubbarna lyckades få henne att stanna trots att hon hade brottom.

 Han hävdade att de kom från telia (det telefonabbonemang som vi har)och hon frågade om de kunde skicka hem informationen istället. Om de kom från telia så borde de ha våran adress.

Han sa att det kunde göra det. Men då var hon tvungen att skriva upp namn, telefonnummer och personnummer någonstanns. Hon blev misstänksam vid personnummer men han sa att det bara var för att verifiera de andra uppgifterna.

Nu tre veckor senare stänger någon av vårat telefonabbonnemang. När pappa ringer och frågar Telia har dem inte rätt att säga vilka det är. Trots att det är pappas abbonnemang, som min låtsasmamma inte borde haft möjlighet att byta ut ändå, det är inte skrivet på henne. Dessutom stängde de bara av Telia, satte inte in något nytt.

Utan telefonuppkoppling, inget ADSL.
På den vägen är det.

Det hela var mycket mystiskt. På något vänster blev vi lurade.
Kommentarer
Postat av: laaaarsson

Ja för sjutton, här ska allt va rätt srrö :) oj oj segt å inte ha internet! höhö jag hae avlidit med en gång!! ... :O

2007-10-31 @ 12:38:13
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: K

Jaha, det visste jag inte.
Men den är grym.
Fast varför evt jag inte.

2007-10-31 @ 12:44:04
URL: http://jagvetintevadupratarom.blogg.se
Postat av: K

Jaha, det visste jag inte.
Men den är grym.
Fast varför evt jag inte.

2007-10-31 @ 12:44:22
URL: http://jagvetintevadupratarom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0