Hjälp!

Jag mår så jävla illa. Så illa!

Det gjorde jag redan igår. Ni förstår, igår var min frossardag, och då gäller det att passa på. Så jag åt som en gris. Som en varg. Som en häst. Som alla tre tillsammans.

Det är därför jag mår illa nu.


Märker dock av min livsstilsförändring när jag äter. Innan jag började kunde jag lätt stoppa i mig 200g mjölkchoklad, eller en stor chipspåse. Nu är jag glad efter 50g choklad och en näve chips. Men inte slutade jag där igår inte.

Nej, kan man så måste man, som jag brukar säga. Så jag åt och åt.

http://www.mercola.com/images/newsletter/2005/07/07/potato_chips.jpg

Jag vill inte se er! Bort från mig!

Jag längtar faktiskt efter min nyttiga smoothie till frukost!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0