Just my luck

Självklart. Det är så det måste vara, jag förstår det också. Man kan inte göra saker för lätta, det funkar inte. Man måste lära sig motstå frestelser.

Men jag tycker ändå att det är orättvist att på den gamla goda tiden, typ förra veckan och så, när jag åt socker och godis och kakor, så var det aldrig nån på jobbet som bjöd på något annat än frukt. Och nu, när jag närapå gått två dagar utan socker, lovat mig själv att bara äta onyttigt på lördagar, nu bjuder dom på kokosbollar.

Dom jävlarna. Dom ska sluta vara så generösa, det gör ingen glad.

Kommentarer
Postat av: Lari

ja, verkligen... KISS rockar!

2007-10-15 @ 19:55:08
URL: http://webkocken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0