Långväga samtal!

Igår ringde min telefon, och när jag svarade fick jag en chock. En riktig chock (nästan). Så jävla coolt.

Samtalet kom nämligen härifrån:



Sidney, Australien!

Då kanske ni kan gissa vem det var som ringde?

Det var min älskling Amy såklart! Sötaste flickan på jorden, som för tillfället går och är söt på andra sidan jorden.

Det var så underbart att höra ens röst. Tänk att man trots att man lever på 2000-talet kan bli chockad över att tekniken funkar så bra att man kan prata med någon på andra sidan som om hon vore tio meter bort. Bara lite dyrare.

Honey, you made my day.
Kommentarer
Postat av: Johanna <

vad kul :)

2007-10-22 @ 20:58:17
URL: http://joojj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0