När jag jobbar tittar jag på Svensson, Svensson

Brukar jag göra diverse saker.

Jag bloggar, läser bloggar, surfar runt, käkar, läser tidningar osv.

Nu ska jag tipsa om en trevlig sak jag hittat. På SVTs hemsida kan man se alla deras program över nätet. Väldigt praktiskt. Gör det mycket roligare att jobba.

Själv har just sett klart ett avsnitt av Svensson, Svensson. Något kul måste man ju få såhär på kvällskvisten. Dock är det de nya avsnitten jag får se, inte lika bra som de gamla men bättre än inget.



Gillar du Svensson, Svensson?
Kommentarer
Postat av: Johan

Självklart gillar jag svensson svensson! det finns ingen bättre serie just nu på TV. vad är det du jobbar med då? som har tillgång till dator och allt...:)

2007-10-21 @ 20:00:02
URL: http://johankoski.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0