Och så var man på jobbet igen...

Kuuul! Skönt att jobba dag för en gångs skull dock, jobbar nästan alltid kväll.

Efter jobbet ska jag i alla fall hem till pojkens mormor. Hon är väldigt söt, och har sagt att hon ska bjuda mig på plättar. Mums!

Det enda som är slightly jobbigt med henne är att hon pratar om barn, och hur jag kan vara hennes sista hopp till barnbarn. Jag menar, jag är bara 19, jag vill utbilda mig och bli klok innan jag ens funderar på sånt. Men men, inget ont som inte för något gott med sig.

Och plättar är väldigt gott.

Vad ska du göra idag?
Kommentarer
Postat av: Amir

Svar: Jo det låter ju klyftigt! :)

2007-10-20 @ 11:17:38
URL: http://amirakrouti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0